U každého pracujúceho človeka sa z času na čas vyskytne nepríjemná udalosť a situácia, ktorá môže jeho správanie do značnej miery ovplyvniť. Ak sa to ale opakuje deň čo deň a v práci, nemusí to na váš výkon a ostatné okolie pôsobiť príliš dobre.
Profesionalita zamestnanca spočíva aj v tom, že svoj súkromný a pracovný život dokáže vhodne oddeliť, ak tomu tak nie je, nastávajú komplikácie, ktoré v konečnom dôsledku ovplyvnia samotnú spoločnosť. Aby ste tomu predišli, mali by ste svojich zamestnancov a ich prácu spoznať aj z iného pohľadu.
Jednoducho a so službou Mystery Calls?
Pomôže vám zvýšiť vaše zisky, znížiť náklady a zjednodušiť celkový biznis. Pomocou služby, ktorá preverí schopnosti vašich zamestnancov. Určite sa to stalo aj vám, že ste sa ocitli pred osobou, ktorej prístup vás od konkrétnej činnosti do istej miery odradil.
Ak sa to deje v obchode, majiteľovi spoločnosti, ktorý o tom ani nemusí vedieť sa zbytočne stráca zákazník, prichádza o tržby z predaja a zisky. Overte si, ako to funguje vo vašej spoločnosti pomocou služby Mystery Calls.
Aké sú výsledky?
Podstatou tohto väčšinou telefonického prieskumu sa stáva predstieraný záujem o váš výrobok alebo službu s cieľom zistiť, ako ju konkrétny zamestnanec dokáže predstaviť a predať. Ideálne je, ak sa podarí tento rozhovor naplánovať do podrobných detailov spolu so spoločnosťou, ktorá má o takéto hodnotenie záujem. Len ona vie, ktoré detaily a dôležité veci je nutné prostredníctvom predaja po telefóne zistiť. K tým najzákladnejším, ktoré týmto prieskumom získate sa radí:
- vystupovanie vašich zamestnancov v mene vašej spoločnosti
- prístup a správanie sa ku klientom
- profesionalita a odbornosť
Neváhajte využiť túto ponuku. Spoznáte kvality vašich zamestnancov a budete mať ich efektivitu a výkon pod väčšou kontrolou.
Add Comment