SMS marketing je nákladovo efektívny nástroj pre malé podniky, aby oslovili spotrebiteľov na svojich mobilných zariadeniach. Pokiaľ sa však z toho celého stane spamovanie, obchod môže utrpieť porážku, pretože zákazník stráca chuť reagovať na nechcené a nezmyselné reklamy.
Niektoré z úspešných kľúčov k vytvoreniu efektívnemu SMS marketingu a podobnej kampane zahŕňajú priame výzvy na akciu s hodnotným posolstvom, ktoré zákazníkovi niečo prinesú.
Segmentujte svoje publikum
Často počúvate, ako sa ľudia sťažujú na SMS alebo e-mailový marketing, ktorý sa k nim dostane. Väčšina ľudí uvádza, že „takmer všetky marketingové správy, ktoré im prídu, sú zbytočné.“
Ale keď sa na to celé pozriete trochu hlbšie, zistíte, že keď posielate správnu správu správnemu zákazníkovi, povedia si: „Táto správa sa mi páčila, pretože bolo užitočná!“
Segmentácia a zacielenie znamená, že každá osoba dostane správu, ktorá je pre neho najviac relevantná. Tiež by ste sa mali uistiť, že zákazníkom neposielate triviálne texty, ktoré ich budú len obťažovať. V tomto prípade sa oplatí obrátiť na call centrum, ktoré má s týmto marketingom modernej doby najviac skúseností.
Načasovanie je kľúčom k úspechu
Ako sa hovorí, načasovanie je všetko. Existujú dva dôležité aspekty načasovania, ktorým by ste mali venovať pozornosť, ak chcete, aby vaša SMS kampaň bola úspešná.
Po prvé, správy s nejasným posolstvom sú menej úspešné ako správy, ktorých platnosť vyprší, teda majú jasný cieľ. Vytvorte text svojej SMS, aby zákazník pochopil, že ponuka je časovo obmedzená.
Sústreďte sa na jeho potreby, hodnoty a preferencie. Všetko si musíte ale dopredu zistiť, aby ste zacielili svoju pozornosť naozaj správne. Len tak bude vaše podnikanie s online marketingom efektívne, jednoduché a bezproblémové.
Add Comment